گزارش ششمین سمپوزیوم معماری ترمه و نمایشگاه متریال‌ های ساختمانی - روشان روز | مرکز اطلاعات سنگ ایران
ALT تصویر

گزارش ششمین سمپوزیوم معماری ترمه و نمایشگاه متریال‌ های ساختمانی

سمپوزیوم معماری ترمه

گزارش ششمین سمپوزیوم معماری ترمه و نمایشگاه متریال‌ های ساختمانی

ششمین سمپوزیوم معماری ترمه، توسط گروه ترمه مدیا در شهریور ماه سال جاری (1402) در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شده است. پس از برگزاری همایش معماری، نمایشگاه متریال های ساختمانی افتتاح شده و شروع به کار نموده اشت.

طی همایش برگزار شده در تاریخ 18 شهریور که معماران و ساختمان سازان سرشناس در آن حضور داشتند، سخنرانان مختلف به ارائه ی مباحث مختلف حول محور معماری و متریال ها پرداختند.

بازدید از نمایشگاه متریال های ساختمانی از تاریخ 19 الی 21 شهریورماه از ساعت 15 الی 20 برای عموم آزاد و رایگان می ‌باشد.

ترمه مدیا با برگزاری سالانه سمپوزیوم معماری و نمایشگاه های آکادمیک و تخصصی ساختمان، علاوه بر معرفی برندها، سعی در حمایت از فرهنگ معماری این سرزمین داشته و برای رشد و اعتلای آن تلاش می کند.

اساتید مطرح، معمارهای  به نام و فعالان عرصه معماری، همچون سال های گذشته، همراه ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه هستند؛ از این رو، بستری مساعد برای برقراری ارتباط بین معماران، سازندگان، تولیدکنندگان، طراحان و دست اندرکاران این صنعت، ایجاد گشته و امید است با تداوم چنین برنامه ‌هایی، مشکلات موجود در صنعت ساختمان و معماری رفع شده و گامی موثر در جهت توسعه هرچه بیشتر فرهنگ این رشته، در سطح جامعه برداشته شود.

نمایشگاه متریال ‌های ساختمانی ششمین سمپوزیوم معماری ترمه

در کنار ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه، روز 18 شهریورماه، پس از برگزاری همایش معماری، نمایشگاهی با محوریت ساختمان و متریال ‌های ساختمانی، شروع به کار نمود.

گروه های شرکت کننده در نمایشگاه ششمین سمپوزیوم معماری ترمه، از برندهای لوکس و شناخته شده، در رشته های مختلف از جمله طراحی داخلی، نما، اکسسوری، متریال های خاص ساختمانی و… هستند.

اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه متریال های ساختمانی 1402 :

برگزاری نمایشگاه به صورت جذاب برای فعالان و متخصصین این حوزه

حرکت در توسعه اقتصادی این حوزه برای خروج از رکود

معرفی جدیدترین فناوری ها در عرصه ساختمان و صنایع وابسته

فراهم کردن بستری عالی برای فعالان جهت تبادل اطلاعات با مشتریان خود

ایجاد فضایی عالی برای انتقال تجربیات بین فعالان در صنعت

ایجاد تنوع کالایی بسیار گسترده در زمینه دکوراسیون داخلی

ارائه خدمات استثنایی برای مشارکت کنندگان جهت تعامل با متقاضیان از طریق تهاتر

برگزاری نمایشگاهی هدفمند با شرایط حضور نسبتاً یکسان از لحاظ جانمایی برای تمامی مشارکت کنندگان

ایجاد رضایت شرکت کننده ها از طریق پیدا کردن مخاطب عام و خاص برای آنها

هر ساله در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و مصالح با کیفیت صنعت ساختمان از برندهای ایرانی و خارجی، محصولات هایتک، پوشش های خاص گیاهی، دیوارهای بتنی طراحی شده، سیستم ‌های هوشمند ساختمانی، برنامه ها و نرم افزارهای نوین ساختمان و معماری، عرضه می گردد.

حضور شرکت های مرتبط با صنعت سنگ

لازم به ذکر است که چند شرکت از صنعت سنگ در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه ی برخی از شناخته شده ترین سنگ های ساختمانی می پردازند. از جمله سنگ های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به سنگ چینی الیگودرز، مرمریت لاشتر و گرانیت بیرجند اشاره کرد. علاوه بر این محصولات cnc سنگ نیز در این نمایشگاه ارائه می شوند.

در سال گذشته، بیش از 6000 بازدیدکننده تخصصی در نمایشگاه ساختمانی و متریال پنجمین سمپوزیوم معماری 1401 حضور داشتند. در افتتاحیه ی این نمایشگاه نیز بازدیدکنندگان بسیاری حضور داشتند و بطور کلی استقبال خوبی از این رویداد صورت گرفته است. همانگونه که اشاره شد بیشتر حاضرین در همایش و نمایشگاه، معماران و ساختمان سازان بودند. به نظر می رسد که حضور فعالین صنعت سنگ ساختمانی در این نمایشگاه بسیار ضروری است؛ بطوری که ایجاد ارتباط بین جامعه ی معماران و تولیدکنندگان سنگ از مسیر چنین رویدادهایی میسر تر است.

 

گزارش تصویری

تهیه شده در واحد تولید محتوای شرکت روشان روز

گزارش تصویری و نگارش: سعید نجاتی